V Mondelēz se umí postarat o pohodu zákazníků, ale i spokojenost zaměstnanců a jejich dětí
V Mondelēz jsme ušili na míru hlídání dětí zaměstnanců během léta. O tom, co si na nás vymysleli a jak se podařilo zadání splnit, jsme si povídali s Janou Herinkovou – People Specialist CZ/SK Mondelēz International.
Pojďme se nejprve seznámit, co vše Mondelēz dělá?
Jana: Mondelēz je americká potravinářská společnost. Celosvětově máme asi 91 000 zaměstnanců. Naše nejznámější značky jsou Cadbury, Milka, lokálně Kolonáda, Opavia, Oreo.
Čím se vyznačuje vaše firemní kultura?
Jana: Mondelēz je korporát. Máme nastavené procesy, máme standardy týkající se různých oblastí. V HR je to například odměňování, je to diverzita a inkluze. Jsme mezinárodní prostředí, a to znamená, že naším firemním jazykem je angličtina. Tady v Praze se snažíme dělat firemní kulturu neformální, s kolegy si děláme snídaně, máme tady akce pro děti typu Mikulášská a v zásadě se i snažíme být v kontaktu s kolegyněmi, které jsou na rodičovské dovolené. To nám i pomáhá integrovat je zpátky do pracovního života.
Máte nějaké netradiční zaměstnanecké benefity?
Jana: Co se týká těch nestandardních se zaměřením na rodiče a na děti, tak máme například placené volno při určitých životních událostech jako při narození dítěte, je to doprovod prvňáčka v jeho první školní den. Máme tady i benefit, který nevyužívají jen rodiče s dětmi, ale všichni zaměstnanci – 25hodinová psychologická pomoc nebo poradenství.
Jak vznikl nápad na hlídání dětí ve firmě?
Jana: Ten nápad tady byl už dlouho. I vzhledem k tomu, že máme velkou populaci rodičů s dětmi. Ta realizace nebyla jednoduchá v tom, že jsme měli docela nestandardní koncept: bylo to letní hlídání, nebyla tam pravidelná docházka dětí, byly to děti ve věku 3-8 let. Takže jsem docela ráda, že jsem potom vyhledala Baby Office, kteří nám byli schopni pomoct s tímhle konceptem. A teď už spolupracujeme druhý rok a jsme spokojeni.
Co se vám v Baby Office líbí?
Jana: Mně se líbila hlavně flexibilita Baby Office, protože jednak naše poptávka není úplně standardní, jednak proto, že pokud se objevila nějaká nenadálá situace, tak Baby Office vždycky zareagoval hodně rychle. A vždy po tom dětském koutku, po létě si s Baby Office voláme, sejdeme se a řekneme si, co by třeba v příštím ročníku bylo možné udělat jinak, ať už z naší strany nebo z jejich strany.
Jakými 3 vlastnostmi podle vás vynikají zaměstnanci s dětmi?
Jana: Já si myslím, že jsou hodně dobře organizováni, skvěle pracují s časem a jsou připraveni reagovat na nenadálé situace.
Pavlína Štochlová
Baby Office podporuje pracující rodiče. Zajišťuje ve firmách:
Chci dostávat newsletter s tipy, jak pečovat o rodiče ve firmě
Nastavení soukromí
Tato prezentace používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné cookies
Nezbytně nutné cookies by měli být povoleny po celou dobu.
Pokud tuto možnost zakážete, znovu se Vám toto okno zobrazí při každé návštěvě. Dále nemůžeme zaručit že prezentace bude fungovat jak má, jelikož k správné funkcionalitě vyžaduje cookies.
Cookies třetí strany
Tato prezentace využívá Google Analytics, Facebook Pixel, GTM, které shromažďuje anonymní informace, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Pokud ponecháte tento soubor cookie povolený, pomůžete nám zlepšit naše webové stránky
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!