Datum: 31. 05. 2017
Čas: 09:00 - 12:00
Místo: Baby Office, Pod Višňovkou 1662/25, Praha 4
… aneb tříhodinový vhled do webového copywritingu a tvoření obsahu.
Ukážeme si, jak napsat webové texty jasně a jak komunikovat s cílovou skupinou. Zaměříme se na to, jak fungují emoce na webu. Naučíme se používat slova tak, abyste přilákala zákazníky… a nebo odradila ty, kteří vás obírají o čas.
Kurz copywritingu prošpikujeme příklady z českého webového rybníčku. Kromě ukázek nás čekají i jednoduchá cvičení, která nastartují vaše psaní i přemýšlení o copywritingu – abyste pak v textaci dokázala sama pokračovat i po semináři.
Potřebujete jen notebook nebo poznámkový blok s tužkou.
Co nás čeká na kurzu Copywriting intenzivně: Jak psát texty na web:
1. (ne)Viditelné texty na webech
Co všechno patří k textaci webu? Jaké chyby vám odhánějí návštěvníky a kazí zisk? Proč je copywriting součástí marketingu? Jak utváří image a odliší vás od konkurence?
2. Vaše cílová skupina
Proč nepomáhá mířit na všechny? Jak vypadá vaše typická persona a jak to vlastně zjistit? Jak a čím oslovovat ženské publikum?
3. Webový copywriting
Jak textovat popisky produktů? Jak slohovky a diplomky ovlivnily naše psaní? Jak psát šťavnatěji, třeba díky správným slovesům? A kde to s kreativitou radši nepřehánět?
4. Blog, maily a sociální sítě
Potřebujete na svých stránkách blog? Jak propojit komunikaci napříč kanály (Facebook, e-mailing)? Máte psaní raději delegovat, nebo se do toho pustit sama?
5. Prostor pro dotazy
Kurz je vhodný, pokud:
- máte pocit, že váš web je nemastný neslaný
- potřebujete si ujasnit, jak komunikovat na svých stránkách
- chcete nastartovat svůj „webový jazyk“
- hledáte nápady, jak vylepšit webové stránky
Lektor: Monika Trojanová
Monika je copywriterka a redaktorka na volné noze. Jako holka na text píše webové texty, e-booky, články pro časopisy a firemní blogy. Založila Copywriterské nebe a peklo, aby z webů vymýtila trpný rod a fráze typu „nyní neváhejte“. Baví jí také školení a konzultace copywritingu, díky kterým si lidé/firmy textují weby sami. Pomocí slov pak zvyšují své zisky i nadšení z práce.
Hlídání dětí
Rezervace