Datum: 26. 04. 2018
Čas: 09:30 - 15:30
Místo: Pronájem Klimentská, Klimentská 1443/50, Praha 1
Prostředí Facebooku už je vám důvěrně známé, máte pro svou firmu založenou stránku, ale stále tápete v tom, jak svým obsahem zasáhnout relevantní uživatele? Pak je ten správný okamžik začít s reklamou na Facebooku. Přijďte zjistit, jak pomocí reklamy na Facebooku prodávat více. Odneste si know-how, které vám ušetří tisíce z neefektivní propagace.
Komu je kurz určen:
- Uživatelům, kteří spravují firemní stránku na Facebooku
- Majitelům e-shopů, kteří chtějí prodávat s pomocí Facebooku
- Majitelům firem, kteří si chtěji prohloubit znalosti v propagaci na sociálních sítích
- Začátečníkům v PPC reklamě na Facebooku
Co si z kurzu odnesete:
- Zvládnete vytvořit si vlastní jednoduchou reklamní grafiku
- Naučíte se nastavit a vyhodnotit reklamu na Facebooku
- Zjistíte, jak za co nejnižší částku dosáhnout kýžené konverze
Obsah kurzu:
I. Teoretická část:
Proč a jak inzerovat na Facebooku
Jak funguje reklama na Facebooku, kam až sahají její možnosti a jaké nástroje se k tomu používají. Obeznámíte se s prostředím, kde se reklamy nastavují.
Reklamní strategie: Jak stanovit cíle reklamy
Seznámíte se s různými možnostmi, které reklama na Facebooku nabízí a zorientujete se v jednotlivých reklamních formátech a účelech.
Trefa do černého: Jak na správné cílení
Naučíte se pracovat s personami svých zákazníků a jak vyprofilovat uživatele, které chcete svou reklamou na Facebooku zasáhnout.
Měření a vyhodnocování kampaní
Seznámíte se s reportovacím prostředím a zjistíte, jak průběžně kontrolovat výkon svých kampaní na Facebooku.
II. Praktická část:
Příklady úspěšných kampaní
Na konkrétních případech si ukážeme, jak a proč která reklama sklidila úspěch a co si z toho odnést pro vlastní kampaně.
Individuální konzultace
Probereme, jak co nejefektivněji dosáhnout pomocí reklamy na Facebooku vašeho obchodního cíle.
Kde hledat aktuální informace
Odnesete si spoustu užitečných zdrojů a odkazů, kde sledovat novinky a aktuální trendy ve facebookové propagaci.
Něco navíc:
Z kurzu si kromě prezentace odnesete také tipy na spoustu šikovných online nástrojů, které vám usnadní i zpříjemní inzerování na Facebooku.
Budete potřebovat:
Vlastní notebook, předem vyplněný dotazník ke kurzu, přihlašovací údaje na Facebook.
CENA: Early bird price 2200,- (platí při přihlášení do 16.4., na tuto cenu se již nevztahují další slevy), po 16.4. běžná cena 2500,- Kč
Z našich dalších akcí:
18.4. Jak vést a řídit firmu úspěšně
17.5. SEO: Dostaňte se na přední příčky vyhledávačů
18.5. Rétorika se Štěpánkou Duchkovou
22.5. LinkedIn pro podnikatele i zaměstnance
Platební a storno podmínky
Vyplněním a odesláním rezervačního formuláře dáváte najevo souhlas s našimi platebními a storno podmínkami.
Rezervace