Datum: 08. 11. 2016
Čas: 09:00 - 12:00
Místo: Baby Office, Pod Višňovkou 1662/25, Praha 4
Pokud chcete začít komunikovat s novináři a dát vědět světu o svém novém projektu nebo svou dosavadní komunikaci posílit, zkuste využít nástrojů public relations. Jaké jsou? Jak je používat, abyste nenadělali více škody než užitku? Jak najít novináře, kterého bude vaše téma zajímat a jak mu připravit podklady? To a mnoho dalšího se dozvíte na našem kurzu. Spoustu věcí si vyzkoušíte prakticky.
Co se na kurzu základy public relations dozvíte?
- Proč byste se měli public relations vůbec zabývat a jak ho dělat, abyste s ním jen neztráceli čas
- Jak ho sladit s marketingem
- Jaká media můžete oslovit a jak je oslovit
- Jak pracují novináři a jak s nimi můžete pracovat vy
- Co budete potřebovat, než se do komunikace s médii pustíte
- Jak komunikaci odstartovat a jak v ní pokračovat, aby byla prospěšná pro nás i pro novináře
- Jaké nástroje můžete v komunikaci používat
- Co mohou udělat pro dobré PR vaši zaměstnanci a kolegové
- Co rozhodně nedělat a v čem se nejčastěji chybuje
Co si sami vyzkoušíte?
- Jak si připravit podklady pro tvorbu tiskové zprávy
- Jak tiskovou zprávu napsat a rozeslat
- Jak pracují novináři s tiskovou zprávou
Hlídání dětí
Po dobu tohoto kurzu můžete využít službu hlídání dětí od 18 měsíců (mladší po domluvě) v dětském koutku za cenu 50 Kč/ hod.
Místo v koutku prosím rezervujte při přihlašování na kurz. Spolu s cenou kurzu pak platíte zálohu na hlídání.
Lektorka: Markéta Kronovetrová
Markéta vystudovala žurnalistiku a historii. Už během studia se začala věnovat problematice public relations a marketingu, nejprve teoreticky, pak prakticky v Centru inovativního vzdělávání při Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.
Dále pracovala jako acount manager v PR agentuře, v oddělení vnějších vztahů Národního muzea a jako PR specialistka na volné noze pro společnost Mamaja group a další organizace.
Kromě toho psala jako externí redaktorka pro řadu časopisů, novin a elektronických magazínů – například Živá historie, Válka revue, History revue, Naše rodina, Rodina a škola, magazín IN Hospodářských novin, iDnes.cz zdraví nebo Klubknihomolů.cz.
Před mateřskou dovolenou pak pracovala jako interní redaktorka Marianne.cz. Zná tedy public relations z obou stran – z pohledu firmy i médií.
Rezervace