Marketing, který má smysl
Zakladatelka Baby Office, Hana Müllerová, je expertka na on-line markekting. Její specializací je především obsahový marketing a celkové marketingové strategie. Díky propojení s Baby Office se zaměřuje především na firmy s cílovou skupinou rodičů s dětmi. Hana se zaměřuje na smysluplné projekty, hledá hlubší souvislosti a propojení. Více o jejích marketingových službách najdete na webových stránkách.
Profesní životopis
Vystudovala obchodní akademii v Laa an der Thaya v Rakousku, poté sociologii a kulturní antropologii na Fakultě sociální věd Univerzity Karlovy. Během studií se zabývala výzkumem hackerské komunity a životem v kyberprostoru. Při škole založila se svým bratrem grafické studio, které se postupně stalo internetovou agenturou Informica, s.r.o.
Po narození druhé dcery hledala možnost jak skloubit práci a rodinu a založila Baby Office – práce a děti pod jednou střechou. Cílem bylo poskytovat zázemí podnikatelům a živnostníkům z řad rodičů. Postupně se projekt transformoval do eventové agentury pro rodiče a děti. Dnes má Hana v Baby Office na starosti strategické řízení. Vedle toho pracuje jako konzultantka marketingu a věnuje se rozvíjení svých 3 dětí.