Chcete uspořádat SWAP ve vaší organizaci? Přinášíme stručný přehled, jak na to:
Co potřebujete pro pořádání swapu:
- Určete den, kdy akce proběhne. Podle počtu účastníků se můžete rozhodnout, jak dlouho bude akce probíhat. V ideálním případě celý den, např. od 9 do 17 hodin.
- Vyčleňte pro akci místnost o velikosti minimálně 40 m2, ve které bude swap probíhat
- Vytipujte si místnost, kde budete skladovat věci před konáním akce.
- Najděte 2-3 dobrovolníky, kteří se ujmou přípravy akce.
- Další 2-3 dobrovolníky budete potřebovat v den konání akce pro třídění věcí
- Rozdělte oblečení na dětské, dámské a pánské a dále podle typu – sukně, trička, kalhoty k sobě.
- Rozešlete pozvánky, propagujte akci na sociálních sítích.
- Domluvte odvoz zbylých věcí.
Pokud chcete mít akci bez starostí
Svěřte organizaci swapu nám. Máme již více než 8 let zkušeností s pořádáním výměnných bazarů.
Zajistíme celou akci na klíč včetně propagace.
Připravíme produkty na výměnu, aby i na začátku akce měli návštěvníci k dispozici pěkné kousky.
Zajistíme zkušené brigádníky, kteří budou rovnat přinesené věci a asistovat návštěvníkům.
Zajistíme podle potřeby i občerstvení nebo doprovodný program.
O děti se postaráme v mobilním dětském koutku.