4 praktické tipy, jak uspořádat akci pro rodinu
1. Kdy je vhodný čas pro pořádání akce?

2. Jaké zvolit zaměření?
Téma je možné zvolit podle ročního období, oboru firmy nebo vybrat některý z našich osvědčených námětů.

3. Rozpočet na akci
Výše rozpočtu se odvíjí od počtu účastníků akce, míry zapojení dobrovolníků z firmy, množství a typu aktivit. Důležité je také místo konání akce a výběr občerstvení. Uvedené rozpočty jsou velmi orientační …

4. Další informace
Délka trvání akce: 3 – 8 hodin
Doba přípravy: 10 hodin nejmenší akce, standardně 30-80 hodin, u větších zakázek i více
Realizační tým: Koordinátor akce, lektoři, dodavatelé, odpovědná osoba v rámci firmy
Účastníci: děti zaměstnanců a jejich rodiče, realizační tým, zainteresovaní zaměstnanci i bez dětí, vedení firmy, hosté z různých neziskových projektů, které společnost podporuje
Možnosti realizace:
- Vše na klíč
- Dodávka pouze části programu
Místo realizace:
Rizika: špatné počasí, úrazy a zranění, nedostatečná interní propagace akce, nezvaní hosté, hluk a odpadky v okolí, málo zábavný program, špatný výběr dodavatele
Průběh akce:
- Předběžný průzkum mezi zaměstnanci o zájmu a počtu dětí
- Stanovení rozpočtu
- Hledání dodavatele na klíč nebo jednotlivých dodavatelů
- Tvorba programu
- Výběr dodavatelů
- Propagace akce
- Příprava akce
- Den D
- Report z akce, fotky, video
- Poděkování + žádost o zpětnou vazbu
- Vyhodnocení + plán dalších akcí
Hana Krejčí
Inspirovala jsem se v bance projektů.