EN
0
Menu

Jaké plány jsme měli před otevřením centra Baby Office

Co jsme plánovali v roce 2012 před otevřením centra Baby Office?

Pro koho je Centrum určené?

  1. Pro rodiče, kteří celodenně pečují o malé děti, ale nechtějí přitom rezignovat na svůj profesní a osobnostní rozvoj.
  2. Pro rodiče samostatně výdělečně činné, kteří potřebují hlídání dětí, ale zároveň chtějí být na blízku své ratolesti.
  3. Pro ty, kdo chtějí pracovat na částečný úvazek, ale chybí jim nejen hlídání, ale i pracovní možnosti a příležitosti.
  4. Pro rodiče, kteří se po mateřské / rodičovské chtějí vrátit na trh práce, ale potřebují se zorientovat, poradit nebo se rekvalifikovat.
  5. Pro ženy i muže, kteří chtějí získávat a rozvíjet své sociální a pracovní kontakty.
  6. Pro ty, kdo chtějí využít období na mateřské nebo rodičovské ke vzdělávání a osobnostnímu rozvoji a mít v té době zajištěný smysluplný program pro své dítě.
  7. Pro ty, kteří si chtějí odpočinout na masáži nebo kosmetice a mít na tuto dobu zajištěné spolehlivé hlídání.
  8. Pro podnikavé ženy i muže, kteří chtějí představit své projekty, nabídnout své služby či výrobky.

Co je cílem tohoto projektu?

Cílem je podpořit sbližování rodinného a pracovního života vytvořením moderního centra určeného rodičům malých dětí, kteří chtějí i na rodičovské dovolené pracovat a vzdělávat se, s celodenním programem pro děti. Rodiče se mohou nerušeně věnovat práci a přitom být nablízku svým dětem. Pracovně projekt nazýváme BABY OFFICE, protože ve dvou slovech vyjadřuje jeho podstatu – PRÁCE A DĚTI POD JEDNOU STŘECHOU.

Kdo jsme?

Čtyři ženy různých věků a profesí s různými zkušenostmi mateřskými i pracovními. Dohromady nás dala snaha podpořit aktivní rodiče malých dětí a pomoci jim překonávat překážky, které jim společnost v cestě k osobnímu uspokojení vytváří.

Služby v Baby Office

Náplní projektu Baby Office jsou tyto činnosti:

  • Poskytovat pracovní zázemí pro rodiče
  • Připravovat a vést program pro děti
  • Umožnit prezentaci služeb a výrobků rodičů na webových stránkách centra a v jeho prostorách
  • Podporovat vzdělávání rodičů (školení, semináře, jazykové kurzy, rekvalifikační kurzy)
  • Poskytovat pracovní příležitosti a pracovní zázemí rodičům u zaměstnavatelů v celé ČR formou dálkové spolupráce se zaměstnavateli
  • Poskytovat pracovní příležitosti u zaměstnavatelů v Praze formou zkrácených úvazků přímo na pracovišti zaměstnavatelů
  • Nabízet zaměstnání v samotném centru
  • Nabízet relaxační služby (kosmetika a masáže v prostorách)

A jak by měl Baby Office vypadat?

V našich představách je to vzdušný moderní prostor rozčleněný do několika segmentů podle účelu kterému mají sloužit

  • Herna – prostor, kde děti (1-6 let) budou pod vedením profesionálů hravým způsobem rozvíjet své dovednosti a znalosti
  • Pracovní prostor typu open space vybavený kancelářskou technikou (kopírka, tiskárna, vazačka) a připojením k internetu, kde se budou rodiče nerušeně věnovat své práci 2 zasedací místnosti, kde budou probíhat školení, semináře, workshopy, jazykové kurzy, prezentace a prodejní akce
  • Recepce s barem a stolky pro odpočinek při kávě nebo nakrmení dítěte
  • Zázemí s kuchyňkou pro ohřátí jídla, klasické sociální zařízení, šatny.

Plánovali jsme rovnou i další služby jako animační programy na akcích, mobilní dětské koutky nebo organizaci Family Days pro firmy.

A jak to nakonec dopadlo? Z Baby Office se stala Eventová agentura. Jak k tomu došlo si můžete přečíst v Příběhu Baby Office.

Chci dostávat newsletter s tipy, jak pečovat o rodiče ve firmě