Jaké plány jsme měli před otevřením centra Baby Office
Co jsme plánovali v roce 2012 před otevřením centra Baby Office?
Pro koho je Centrum určené?
- Pro rodiče, kteří celodenně pečují o malé děti, ale nechtějí přitom rezignovat na svůj profesní a osobnostní rozvoj.
- Pro rodiče samostatně výdělečně činné, kteří potřebují hlídání dětí, ale zároveň chtějí být na blízku své ratolesti.
- Pro ty, kdo chtějí pracovat na částečný úvazek, ale chybí jim nejen hlídání, ale i pracovní možnosti a příležitosti.
- Pro rodiče, kteří se po mateřské / rodičovské chtějí vrátit na trh práce, ale potřebují se zorientovat, poradit nebo se rekvalifikovat.
- Pro ženy i muže, kteří chtějí získávat a rozvíjet své sociální a pracovní kontakty.
- Pro ty, kdo chtějí využít období na mateřské nebo rodičovské ke vzdělávání a osobnostnímu rozvoji a mít v té době zajištěný smysluplný program pro své dítě.
- Pro ty, kteří si chtějí odpočinout na masáži nebo kosmetice a mít na tuto dobu zajištěné spolehlivé hlídání.
- Pro podnikavé ženy i muže, kteří chtějí představit své projekty, nabídnout své služby či výrobky.
Co je cílem tohoto projektu?
Cílem je podpořit sbližování rodinného a pracovního života vytvořením moderního centra určeného rodičům malých dětí, kteří chtějí i na rodičovské dovolené pracovat a vzdělávat se, s celodenním programem pro děti. Rodiče se mohou nerušeně věnovat práci a přitom být nablízku svým dětem. Pracovně projekt nazýváme BABY OFFICE, protože ve dvou slovech vyjadřuje jeho podstatu – PRÁCE A DĚTI POD JEDNOU STŘECHOU.
Kdo jsme?
Čtyři ženy různých věků a profesí s různými zkušenostmi mateřskými i pracovními. Dohromady nás dala snaha podpořit aktivní rodiče malých dětí a pomoci jim překonávat překážky, které jim společnost v cestě k osobnímu uspokojení vytváří.
Služby v Baby Office
Náplní projektu Baby Office jsou tyto činnosti:
- Poskytovat pracovní zázemí pro rodiče
- Připravovat a vést program pro děti
- Umožnit prezentaci služeb a výrobků rodičů na webových stránkách centra a v jeho prostorách
- Podporovat vzdělávání rodičů (školení, semináře, jazykové kurzy, rekvalifikační kurzy)
- Poskytovat pracovní příležitosti a pracovní zázemí rodičům u zaměstnavatelů v celé ČR formou dálkové spolupráce se zaměstnavateli
- Poskytovat pracovní příležitosti u zaměstnavatelů v Praze formou zkrácených úvazků přímo na pracovišti zaměstnavatelů
- Nabízet zaměstnání v samotném centru
- Nabízet relaxační služby (kosmetika a masáže v prostorách)
A jak by měl Baby Office vypadat?
V našich představách je to vzdušný moderní prostor rozčleněný do několika segmentů podle účelu kterému mají sloužit
- Herna – prostor, kde děti (1-6 let) budou pod vedením profesionálů hravým způsobem rozvíjet své dovednosti a znalosti
- Pracovní prostor typu open space vybavený kancelářskou technikou (kopírka, tiskárna, vazačka) a připojením k internetu, kde se budou rodiče nerušeně věnovat své práci 2 zasedací místnosti, kde budou probíhat školení, semináře, workshopy, jazykové kurzy, prezentace a prodejní akce
- Recepce s barem a stolky pro odpočinek při kávě nebo nakrmení dítěte
- Zázemí s kuchyňkou pro ohřátí jídla, klasické sociální zařízení, šatny.
Plánovali jsme rovnou i další služby jako animační programy na akcích, mobilní dětské koutky nebo organizaci Family Days pro firmy.
A jak to nakonec dopadlo? Z Baby Office se stala Eventová agentura. Jak k tomu došlo si můžete přečíst v Příběhu Baby Office.